AktualnoĹci
Oferujemy Państwu usługę pozycjonowania i optymalizacji strony internetowej.
Jest to najbardziej skuteczna forma reklamy w Internecie, która przyniesie wymierne korzyści dla Państwa firmy.
Proponujemy pozycjonowanie bez opłat z góry, dzięki czemu zapłacą Państwo wyłą cznie za konkretne efekty naszej pracy. Jeżeli maja Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. czytaj wiÄcej...
1. mazowieckie
2. wielkopolskie
3. lubelskie
4. warmińsko-mazurskie
5. podlaskie
6. dolnoślą skie
7. pomorskie
8. łódzkie
9. kujawsko-pomorskie
10. podkarpackie
11. małopolskie
12. lubuskie
13. śląskie
14. świętokrzyskie
15. opolskie
W niektórych przypadkach wycena pozycjonowania jest niezależna od miejsca działania Klienta (szczególnie w działalności typowo internetowej, jak np. sklep internetowy wysyłkowy).
Aby się dowiedzieć, czym jest pozycjonowanie, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą . Zachęcamy do odwiedzenia też strony Wikipedii, gdzie jest wyczerpują cy opis zagadnienia na temat pozycjonowania stron.
W celu wyceny pozycjonowania Państwa stony internetowej, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza lub telefonicznie.
czytaj wiÄcej...Nasi Klienci czÄsto zastanawiajÄ siÄ, jakie sĹowa kluczowe bÄdÄ najlepsze dla promowania strony w Internecie. OczywiĹcie pomagamy w doborze sĹĂłw - fraz, na ktĂłre najlepiej bÄdzie pozycjonowaÄ stronÄ. Opieramy siÄ przy tym na najwaĹźniejszych danych zawartych w Google, naszym doĹwiadczeniu i naszej bazie danych zawierajÄ cej odpowiedzi z prowadzonych ankiet, ktĂłrÄ stale rozbudowujemy. Zdarza siÄ, Ĺźe spotykamy siÄ z niezgodnoĹciÄ Klienta z proponowanymi frazami. Dlatego teĹź chcielibyĹmy nieco pomĂłc w zrozumieniu naszych propozycji fraz, ktĂłra zwykle wiÄ Ĺźe siÄ z chÄciÄ dobrania sĹĂłw, ktĂłre przyniosÄ zyski Klientowi w momencie, kiedy strona bÄdzie na wysokich pozycjach.
Dobry dobĂłr fraz polega na takim ich wyborze, ktĂłry pozwoli stronie internetowej Klienta zarabiaÄ. Brzmi to doĹÄ kolokwialnie, jednak naszym celem jest osiÄ gniÄcie zysku dla Klienta - inaczej usĹuga pozycjonowania nie miaĹaby racji bytu. Dla niektĂłrych zysk to konkretny dochĂłd, dla innych prestiĹź firmy (ktĂłry w okresie dĹugofalowym rĂłwnieĹź przynosi wymierne korzyĹci), aczkolwiek jakiej formy nie przyjmie, zysk jest wyznacznikiem w doborze sĹĂłw kluczowych.
Dla niektĂłrych potencjaĹ zysku jest wprostproporcjonalny do odwiedziÄ ich witryny i tak wĹaĹciwie to stÄ d wynika niezrozumienie naszej propozycji doboru fraz. Postaramy siÄ przedstawiÄ to na przykĹadzie. WyobraĹşmy sobie, Ĺźe szukamy serwisu samochodowego w konkretnej miejscowoĹci (zaĹóşmy, Ĺźe bÄdzie to Warszawa). KorzystajÄ c z Google, najpopularniejszej wyszukiwarki w Polsce, wpisujemy w okienko zapytania "serwis" (wyniki wyszukiwania tutaj ). KorzystajÄ c z dostÄpnych narzÄdzi, dowiadujemy siÄ, Ĺźe miesiÄczna liczba wpisywania sĹowa "serwis" jest bliska 2 milionĂłw. KtoĹ powie, spora liczba, czyli wiele odwiedzin strony (w przypadku zajmowania wysokiej pozycji na tÄ frazÄ). A sporo odwiedzin, to duĹźy zysk. WcielajÄ c siÄ z powrotem w rolÄ szukajÄ cego serwisu samochodowego w Warszawie, szybko zauwaĹźymy, Ĺźe wyniki wyszukiwania nie sÄ dla nas satysfakcjonujÄ ce i wpisujemy bardziej sprecyzowanÄ frazÄ tj. "serwis samochodowy". WĹaĹnie tak postÄpujÄ potencjalni klienci - precyzujÄ zapytanie do wyszukiwarki. Blisko 2 miliony zapytaĹ nie przyniosĹo nam ani jednego klienta. A warto wiedzieÄ, Ĺźe wypozycjonowanie takiej ogĂłlnej frazy do top10 kosztuje znacznie wiÄcej od fraz sprecyzowanych dla naszej grupy docelowej. NaleĹźy tez zwrĂłciÄ uwagÄ, Ĺźe wiÄkszoĹÄ InternautĂłw "jest nauczona" wysyĹaÄ bardziej ukierunkowane zapytania (my nastÄpnym razem, kiedy bÄdziemy szukali serwisu samochodowego, nie wpiszemy juĹź sĹowa "serwis" lecz ograniczymy zapytanie, najbardziej jak tylko moĹźna).
W przypadku frazy "serwis samochodowy" jest juĹź lepiej - jest bardzo duĹźe prawdopodobieĹstwo, Ĺźe wyĹwietlone wyniki bÄdÄ zawieraĹy strony serwisĂłw samochodowych, jednak czy to bÄdzie Warszawa? Niekoniecznie, dlatego precyzujemy zapytanie dla naszego przykĹadowego miasta i wpisujemy "serwis samochodowy Warszawa" (oczywiĹcie wiÄkszoĹÄ z InternautĂłw wpisze miasto z maĹej litery, ale nie wpĹynie to na wyniki wyszukiwania). Otrzymane wyniki tutaj. Jak widaÄ, tego szukaliĹmy i przeglÄ damy kolejno strony w otrzymanych wynikĂłw, porĂłwnujÄ c ceny, terminy i inne interesujÄ ce nas szczegĂłĹy skorzystania z tej lub innej oferty.
ProszÄ zauwaĹźyÄ, Ĺźe pomimo miesiÄcznej liczby wyszukiwaĹ na tÄ frazÄ okolicach 1000, jesteĹmy pewni, Ĺźe wĹaĹnie ta fraza wywoĹa ruch na naszej stronie z serwisem samochodowym w Warszawie oraz Ĺźe odwiedzajÄ cy nas bÄdÄ potencjalnymi klientami. W przypadku Ĺşle dobranych fraz zdarza siÄ rĂłwnieĹź, Ĺźe naszÄ stronÄ bÄdzie odwiedzaÄ spora liczba InternautĂłw, jednak okazaÄ siÄ moĹźe, Ĺźe bÄdÄ to osoby szukajÄ ce czegoĹ caĹkowicie innego i po kilku sekundach wyjdÄ z naszej witryny.
PowyĹźej zostaĹ przedstawiony tylko przykĹad - czÄsto przy doborze wyraĹźeĹ do celĂłw pozycjonowania stron dochodzÄ dodatkowe epitety nie zwiÄ zane z miejscowoĹciÄ (wiele firm prowadzi dziaĹalnoĹÄ na terenie caĹej Polski lub wyĹÄ cznie poprzez Internet), jednak pragniemy tylko zwrĂłciÄ uwagÄ na niejednoznaczne znaczenie iloĹci wysyĹanych zapytaĹ do wyszukiwarki Google.
NiektĂłrzy klienci sami dobrze dobierajÄ frazy po podstawowej wskazĂłwce - zawsze postawmy siÄ w roli naszego Klient, czego bÄdzie szukaĹ, co wpisze w wyszukiwarkÄ.
OczywiĹcie zawsze zostawiamy Klientowi moĹźliwoĹÄ ostatecznego wyboru fraz, na ktĂłre chce pozycjonowaÄ stronÄ, jednak warto powierzyÄ nam dobĂłr fraz lub przynajmniej zastosowaÄ siÄ do naszych wskazĂłwek, poniewaĹź pragniemy osiÄ gaÄ wspĂłlny sukces, niosÄ cy za sobÄ konkretny zysk.
czytaj wiÄcej...PrzeĹoĹźenie sprzedaĹźy produktĂłw (usĹug) oferowanych na stronie internetowej w odniesieniu do uzyskanej pozycji w wyszukiwarce (gĹĂłwnie Google), jest niesamowicie wielkie i w przypadku produktĂłw sprzedawanych wznacznych iloĹciach za poĹrednictwem stron www jest najbardziej skutecznÄ reklamÄ z wszelkich dostÄpnych. W Internecie, czyli gÄ szczu stron internetowych, jednych pozycjonowanych, innych nie, pozycja, ktĂłrÄ zajmuje strona jest najsilniej wpĹywajÄ ca na wysokoĹÄ sprzedaĹźy. OczywiĹcie kaĹźdÄ kampanie reklamowÄ , a takowÄ jest rĂłwnieĹź usĹuga pozycjonowania stron, naleĹźy wspieraÄ rĂłwnorzÄdnie innymi kampaniami, jednak jak pokazujÄ wszelkie badania reklamy i promocji towarĂłw i usĹug, pozycjonowanie stron jest najlepszÄ i najszybciej przynoszÄ cÄ korzyĹci formÄ reklamy, dlatego szczegĂłlnie mocno zwracamy uwagÄ na siĹÄ pozycjonowania i jego zalety. Jak widaÄ przeĹoĹźenie pozycji strony w wyszukiwarce na sprzedaĹź produktĂłw i usĹug oferowanych (za poĹrednictwem Internetu i nie tylko bo przecieĹź wiÄkszoĹÄ stron, ktĂłre sÄ w sieci, sÄ jedynie prezentacjÄ firmy, dziaĹajÄ cej poza Internetem), jest bardzo duĹźe i na tyle istotne, Ĺźe pozwala w niepewnych czasach dla firmy byÄ albo nie byÄ w tym peĹnym konkurencji rynku.
czytaj wiÄcej...